onsdag 29 juli 2009

Titta vad jag hittade!


I fyndkorgen till råga på allt! 50% på reapriset! Nej, vars. Humorn är på topp idag. Ha ha! Det är min kära väns Malou lilla Stella. Ja, Johans också för den delen. Hon blev två veckor gammal idag. Såååå liten och söt! Somnade rätt snabbt i min famn. Värsta lyxbebisen verkar hon vara. Malou får ju sova mer än vad jag gör. Borde det inte vara tvärtom?? :)

Anni lånade också lilla Stella ett tag. Hon fortsatte sova sött i hennes famn också. Över du inför framtiden, gumman?? ;)
.
Idag firar även jag och Anni 13 månader. Tiden går så otroligt fort! Nu är det mindre än 4 veckor kvar tills vi flyttar också!
.
Ikväll ska jag ut och äta med Michaela annars. Fick det i 30-års present av henne så nu ska vi ut och äta god mat dricka gott! :)

Inga kommentarer: