fredag 10 juli 2009

Fredag!!

Då var den äntligen här! Fredagen och början på helgen! Me like! Tyvärr jobbar min underbara tjej i helgen samt kväll idag, så hon kan tyvärr inte njuta av den där härliga fredagskänslan som brukar infinna sig..

Idag efter jobbet var jag en sväng ut på IKANO-huset. Tänkte se om jag kunde hitta en klänning. Kom hem med en klänning faktiskt samt en tröja, men nu känner jag mig lite osäker på båda. Bra val där! :)

Så jag tänkte bege mig ner till stan imorgon och ta en sväng där också. Har sett en klänning på H&M tidigare i sommar. Finns den kvar mån tro?

Imorgon blir det även grillfest. Ella och Kneta som har det i år igen, strax utanför Västerlösa. Ska bli mycket trevligt! Hoppas på fint väder nu bara!!

Söndag sen ska jag bege mig ut till pappsen. Jag och syrran ska rensa lite bland våra grejer där ute. Vet ni vad det bästa med söndagen kommer vara annars? Jag är 100% säker på att jag inte kommer ha någon söndagsångest på kvällen, över att helgen är slut och en ny arbetsvecka börjar snart igen. Och varför kommer jag då inte ha det? Jo, jag jobbar bara tre dagar till sen är jag leeeeeeeeeeeeeedig!!! Yeah!!

1 kommentar:

Mart sa...

hej. Yoggi var det va?

Tänkte bara säga att jag hittat till din blogg. Du verkar må bra. Kul!

Hoppas du och tjejen får det fint i Uppsala.

Kram Tina