torsdag 16 juli 2009

Första dagen som arbetslös!

Eller fritidsforskare kanske jag ska säga, som någon sa igår. Självklart tänkte jag ju att jag skulle sova ut ordentligt idag, eftersom jag inte har någon tid att passa men det gick ju sämre med det. Vaknade när Annis alarm gick igång 07.45 och sen dess har jag varit vaken.

Hade en jättemysig kväll igår annars. Min underbara tjej hade lagat mat tills jag kom hem och så kollade vi även på en film som jag velat sett länge. Skraplotter hade hon också köpt och en liten vinst blev det allt! Tack för en jättemysig kväll, gumman! :)

Filmen vi kollade på var "Marley & Me". Den var jättebra! Den började precis som jag hade tänkt, mycket galenskaper från hunden och så, men sen tog den en vänding. Man fick flölja hela deras liv med Marley, tills han blev gammal. Det blev lite mer drama än komik. Herregud vad vi tjöt som grisar i slutet! Trots att den var så sorglig tyckte jag ändå om den!

Idag står det "Resna i förrådet" på schemat. Ska ta och gå en promenad med Lucy först bara, innan jag sätter igång...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tur att maten blev bra! Var lite orolig där ett tag... :)

/E