söndag 12 juli 2009

Söndagkväll!

Ja, då var det söndagkväll och jag hade faktiskt rätt. Ingen söndagsångest! :)

Helgen har varit lugn annars. Tagit igen lite sovtimmar. Behövdes kan jag säga.. och snart får jag sova hur mycket jag vill! Endast tre arbetsdagar kvar nu!

Anni jobbade ju kväll i fredags, så hon kom hem lite efter halvtio. Då hade vi en riktig myskväll! Försökte så att hon också skulle få känna av lite av fredagskänslan, eftersom hon jobbade hela helgen, och jag tror jag lyckades. Det var så himla mysigt! :)

Lördagen sen spenderade jag mest i soffan. Mådde inte super direkt, så jag gläppte mest på tv:n och kollade på en film. Inget stan för mig med andra ord. Det blev ingen grillfest ute i Västerlösa heller. Ella och Kneta flyttade den hem till dem istället, eftersom vädret inte var så bra, och jag var ju inte direkt på tiptop heller så vi blev hemma. Vi lagade lite mat, kollade på film och myste i soffan.

Idag har jag varit ute hos pappsen. Desse var där också, med barnen och Linus. Vi har rensat lite bland våra grejer på vindarna. Snacka om att man hittar mycket roliga saker! Det är ju hur kul som helst att se gamla teckningar och speciellt få läsa gamla berättelser/noveller som man har skrivit. Har med mig några sådana böcker hem som jag läsa igenom lite! :)

Nu snart kommer Anni och hämtar upp mig. Vi ska ut till hennes föräldrar och äta middag. Hennes mormor är på besök. Ska bli trevligt!

Inga kommentarer: