måndag 27 juli 2009

Grattis svärmor 60 år!

Ja, idag fyller alltså svärmor 60 år. Anni åkte tidigare i morse för att överraska med kaffe på sängen, men jag väntade ett par timmar innan jag åkte. Tyckte att det var mer för bara familjen att överraska på sängen på morgonen. Vi fick lunch (sushi från Kikkobar.. mums!) och chokladtårta till efterrätt. Gott! Av mig och Anni fick hon ett prova på dyk, som även svärfar ska få följa med på. Både jag och Anni var ju helt begeistrade när vi gjorde det i våras och jag hoppas de kommer tycka det är minst lika kul! :)

Anni och jag hann även åka en sväng till Tornby idag för att titta lite på färg och tapeter till vår nya lya. Hittade lite intressanta färger och en tapet. Vi får se vad det blir i slutändan.. :)

Nu är Anni på jobbet igen, sista veckan för henne nu! Sen är vi lediga båda två fram till flytt och skolstart. Hade hoppats på att få åka iväg lite med min kära till typ Öland eller nåt några dagar, men det verkar inte som att tiden räcker till. Skulle varit skönt annars att bara kommit iväg ett tag utan att behöva tänka på flytt, tapeter och dyl. Men, men.. bara att gilla läget ändå..

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vad har du för alibi mellan 13.20-21.10 idag? Är det du som snott min cykel utanför jobbet kanske? ;) Den klarade 6 mån på fjärrbusterminalen men inte en dag på jobbet. Hehehe. Ta det lugnt med inredningsshoppandet ;)// Bengan the Bulla

Camilla sa...

Fram till kl. 14.50 har jag Anni som alibi och efter kl. 16.30 har jag Ida och hennes familj, men där i mellan vet du inte vad jag gjorde.. ;)

Och du, jag har ju sagt att du ska LÅSA cykeln. Det räcker inte med att sätta en liten lapp "Rör ej". Det funkar inte riktigt så...

Unknown sa...

Jag låser ALLTID min cykel! eller ja, 999 fall av 1000 iaf...