tisdag 21 juli 2009

Klämdagen tisdag

Ja, då var det tisdag. En rätt lugn dag. Anni åkte iväg till jobbet för en stund sen. I förmiddags var vi dock ute och sprang ihop. Det var väl duktigt? :) Lilla Lucy var med han också. Vi sprang nere vid Tinnerbäcken. När vi sprungit färdigt bestämde sig lilla Lucy att det var lite varmt så han tramapde rakt ut i bäcken och satte sig. Ha ha! Det är ju så himla mysigt vatten där också.. så det blev en dusch för honom när vi kom in igen.

Igår var jag nere på stan och träffade Bengan. Lucy var också med. Vi satt på Steve's och fikade lite. Efter det följde Bengan med hem en sväng också. Satt mest och slappade lite och pratade om allt och inget. Jag stekte pannkakor till Anni kom hem från jobbet också. En glad överraskning för henne skulle jag tro. :)

Nu ska jag strax ner till Stångåstaden och hämta en nyckel till syrran. Hon och Linus ska ju flytta till Ekängen i september, till ett nybyggt radhusområde. De ska dit idag till visningslägenheten och kolla lite mer hur de ska göra med tapeter. Hon kunde dock inte hämta nyckel eftersom hon jobbar, så lillasyrran rycker in, men det gör jag så gärna för då får jag följa med och se hur de ska bo. :)

Inga kommentarer: