onsdag 8 juli 2009

Solen, stanna kvar!

Åtminstone i Vadstena ikväll. Eller ja, solen behöver inte vara framme egentligen. Bara det inte regnar!!

Varför då undrar ni? Jo, vi ska nämligen på Diggiloo ikväll! Hela familjen Ö plus döttrarnas respektive ska gå. Jag gav dessa biljetter till Anni i sex månaders present, men svärföräldrarna köpte även det i julklapp till sina döttrar. Blev lite fel där med andra ord. Men vilken tur för svärsonen Martin, då fick ju han också följa med! :)

Det är alltså ett tag man har sett fram emot detta. Tyvärr föll ju Linda Bengtzing bort på vägen. Hon bestämde sig för att skaffa barn istället. Dålig stil tycker jag. Eller vad säger du, Anni? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du glömde skriva om picknicken! :) Och jag bryr mig inte om Linda B säger jag ju. Jag bryr mig om Linda-Linda ;)