fredag 3 juli 2009

Golfen..

Har ju glömt att berätta om min första golfrunda! Den blev av i tisdags med andra ord. Först övade vi lite puttar, sen slog vi några slag på ranchen (fick bra tips av en golfinstruktör också!) och sen bar det iväg ut på banan. Det var riktigt skoj! Även om mitt tålamod gick ner en aning vid hål 8.. men det blev en klart godkänd runda av A. Hon sa till och med att hon var stolt över mig. Inte illa, va? :)

Det roligaste under hela banan var faktiskt redan på hål 1. Fick in en sån himelens bra träff! Blev så paff när jag såg hur den seglade iväg! Tyvärr så försvann den bolen i högt gräs.. typiskt! Trodde ju inte att jag skulle slå så långt liksom. Det var dock den enda bollen som jag spelade bort! Bra va? Däremot är inte bunkrar mina favoriter kan jag säga med en gång. Hamnade i dem ett par gånger och det var inte det lättaste att få in ett bra slag där. Hur som helst så var det väldigt kul. Det här ska göras fler gånger!

Inga kommentarer: