måndag 28 september 2009

Tack CSN!

I fredags fick jag mitt CSN och det firade jag med att köpa en ny bil. Det tyckte jag att jag var värd! Har ju liksom läst hela två veckor av anatomikursen och varför inte fira med en ny bil? :)

Nej, vars. Tyvärr var det inte så. Det var faktiskt svärmor som körde denna lilla sportiga bil i lördags. Hon fick det i 60-års present av Emily och Martin och nu var det alltså dags att få testköra lite. Innan var vi på Restaurang J vid Nacka strand och åt lunch. Hela familjen Öberg, jag, Martin och mormor Margit. Det var mycket trevligt och mycket gott! Kändisspotting blev det också. Precis som det ska vara i storstan! ;)

Lilla Lucy var också med och han fick följa med hem till oss över natten. Åh, så söt han är! Jag förstår att Anni saknar honom, när till och med jag gör det! Oscar var dock inte lika glad över att Lucy kom och hälsade på tror jag, men det gick rätt bra ändå.

Igår var även samtliga här och hälsade på, dock inte mormor. Vi bjöd på lunch och lite fika. Annis föräldrar åkte sen och då åkte vi plus Emily och Martin ut till stallet. Emily var lite nyfiken på hur det såg ut och ville säga hej till Bonus. Martin var väl sisådär intresserad. Ha ha!'

Nu ska jag få mig lite mat i magen, sen bär det av till bibblan... och ikväll ska jag vaccinera mig!

Inga kommentarer: