söndag 13 september 2009

Bengan the bulla på besök!


Ja, idag har man haft lite besök från kära Lkpg. Eller ja, egentligen Stockholm kanske man kan säga. Hon bor ju där numera också. Hämtade upp henne vid lunchtid idag på stationen och då tog vi en sväng på stan. Bengan hittade en himla fin mössa som jag tror att hon innerst inne ville ta med sig hem. Vi tog även en fika och pratade lite skit. Very nice! Sen åkte vi hem hit till lägenheten och så fick hon den stora rundturen av den. Det var väl över på 1 minut skulle jag tro. Sen blev det även lite bibelläsning i soffan. Ha ha!

Anni följde med sen när jag skulle skjutsa tillbaka Bengan till stationen och sen åkte vi ut till stallet. Hon skulle ha kvällspasset idag, dvs ta in och fodra hästarna. När allt kom omkring sen, så var det bara en häst som skulle stå inne så det var ju inte speciellt jobbigt.

Imorgon sätter anatomin igång. Nu blir det lite att göra skulle jag tro! Börjar dock med en halvdag, sen blir det lääääängre dagar... Det var iallafall väldigt trevligt att haft lite besök idag! :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag får tacka för en oerhört trevlig eftermiddag =D