onsdag 30 september 2009

IKEA-shopping!

Idag kom Anni och hämtade mig efter skolan och då bar det av till Boländerna, bl a till IKEA. Där inhandlade vi bl a gardiner och kuddfodral till vardagsrummet och en skrivbordslampa till pluggrummet. Man kan säga att det börjar se ut som ett riktigt hem här hemma nu. Saker och ting börjar bli färdigt, vilket känns mycket bra. Trivs så himla bra i den här lägenheten! :)

Shoppade ett par inneskor också, som jag ska ha på min VFU. En ny sån dag inträffar nämligen imorgon. En ryggsäck hittade jag också. Ja, lite nördigt kanske ni tycker men med alla böcker (och det är oftast inga små!) som jag släpar runt på, så behövs det faktiskt. Så jag är faktiskt en stolt 30-åring med min nya ryggsäck. Ha ha!

Nu ska vi göra färdigt gardinerna här och sen ska jag prova mina arbetskläder inför VFU:n imorgon!

1 kommentar:

Unknown sa...

Oh yes! IKEA is da shit!