onsdag 16 september 2009

Fullt upp!

Ja, som ni vet har anatomin börjat nu och det betyder att skolan har börjat på riktigt.. Det är bara tre dagar in i kursen, men jag känner mig redan översvämmad av allting. Eller det är väl nu man ska känna så och sen ska allt falla på plats allt eftersom. Jag hoppas verkligen att det kommer vara så. För just nu känns allt bara väldigt snurrigt...

Till råga på allt så har jag fått en härlig förkylning också, som inte gör saker och ting bättre. Var den tvungen att komma nu? Eller ja, bättre nu än när tentan sket ska man väl tänka. Bäst vore i och för sig om den inte hade dykt upp alls... :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Okej Camilla, tänk på att du har en stor hjärna (som dessutom är smart, även om det tar emot att erkänna det ;) du kommer fixa biffen!

Anni sa...

Du är så duktig gumman som pluggar så mycket, även om du har fått förkylning nu också... Säg till om jag kan göra nåt! PUSS!