måndag 12 oktober 2009

Skit

Så känns det just nu. Jag hade en så himla skön och rolig helg nere i Lkpg. Hann med att träffa både familj och en hel del vänner. Underbart!

Nu är man tillbaka i verkligheten igen. Jag är översvämmad i skolan, fattar inte hur jag ska hinna med att göra allting samt få in det i huvudet. La ut min bil på blocket idag och flera har redan hört av sig, men bara för att försöka byta till andra saker eller lägga rena skambud. Eller säga att de ska komma och titta på bilen, men sedan inte dyka upp. Idioter. Det suger att vara student när det gäller ekonomin. Har typ inte råd med nåt känns det som. CSN är redan slut för den här månaden. Och mitt humör är som en j-kla jojo.

Over and out.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Försök att hitta något positivt i det hela - överhopningen i skolan = du lär dig stresshantering & Csn är slut = du kommer att bli en fena på att göra upp budget framöver och leva på korvören =) Puss på dig skrutten

Lena sa...

Jag är inte avundsjuk på dig. Jag kommer allt för väl ihåg hur det var att leva på CSNs överflöd. Jag hade ju dock fördelen att jag inte var van att ha någon lön innan... Vi kan väl kanske höras på lördag så kan jag bjuda på en fika?