måndag 5 oktober 2009

Hur kunde jag ha sån tur?

Tänk att lilla jag kunde ha sån tur. Att få hitta hon med stort H och som dessutom känner likadant. Kan man vara annat än lycklig då??

Hon är så himla fin och söt. När jag tittar på henne och hon tittar tillbaka på mig med sitt underbara leende och glittrande ögon, så smälter mitt hjärta... Sen jag träffade henne så har jag varit så himla lycklig. Det finns ingen som får mig att känna som hon gör. Jag är så glad över att jag fått lyckan att känna så här.


Jag älskar dig, min underbara tjej!

2 kommentarer:

Anni sa...

Åh vad söt du är! Det är jag som har tur, det vet du ju... Och jag älskar dig SÅÅÅ mycket!

Massor pussar!

Mia sa...

Frågan ä väl vem som har haft otur=) Hahaha kunde inte hålla mig! Förlåt <3

Hoppas att ni har det bra långt där borta! Miss you