lördag 3 oktober 2009

Saknar..

Igår slutade jag kl. 12. Mycket härligt på en fredag. Anni började dock halvett, så hemma var det ingen med andra ord. Det första jag gjorde var att cykla till stationen och hämta ut tågbiljetter till Lkpg. Vi ska ner dit nästa vecka. Vädret var så himla underbart, så jag tog även en liten sväng in till stan. Cyklade även runt lite och kollade på vad Uppsala erbjuder. Den här stan är så himla mysig alltså! Kanske var det vädret som gjorde det också, men det var så mysigt att cykla runt och bara kolla lite.

Det enda tråkiga var att jag kände en sån saknad av Linköping. Inte just själva staden egentligen, utan människorna som man lämnat. Min syster, mina vänner.. just igår önskade jag så innerligt att någon utav er skulle varit där vid min sida och cyklat med mig. Eller bara följt med ner på stan och tagit en fika. Firat att det var helg.

Missuppfatta mig inte nu, jag trivs jättebra i Uppsala, men just igår så saknade jag bara er alla nere i Lkpg...

1 kommentar:

Unknown sa...

Gumman! Du kommer träffa nya människor snart, men inte lika bra som i Lkpg ;)