onsdag 14 oktober 2009

Lill-lördag

Det är det idag. Förmiddagen spenderades i skolan och sen cyklade jag hem (i snön!!) till min kära. Hon var schemafri idag. Eftermiddagen spenderades ute i Boländerna, mest på IKEA, där vi även intog lite köttabullar till lunch. Hittade lite smått & gott till lägenheten, som typ gardiner och lampskärmar. Nu har vi gardiner i ALLA rum. Det ni! Det tog ju bara två månader.. :)

Anni ska åka till stallet nu och rida lite på sin kuse, som jag tog hand om helt själv igår faktiskt. Det var trevligt att pyssla lite i stallet. Anni hade lite svårt att slappna av här hemma tror jag.. ha ha! Men inget att oroa sig över stumpan, jag kan faktiskt ta hand om Bonus. ;)

Nu ska jag gå in i pluggrummet en sväng och sätta mig vid mina böcker. Imorgon är det VFU som gäller!

2 kommentarer:

Karin sa...

Tjusigt med gardiner Camilla! Då är det väl dags för lite lägenhetsbilder va =)

Mart sa...

jag flyttade in i mitt nuvarande boende för över 1,5 år sedan. Vi har gardiner för ett av fyra fönster.