onsdag 21 oktober 2009

Pluggdag!

Ja, idag har jag varit riktig duktig på att plugga tycker jag! Var i skolan på förmiddagen för lite sjukgymnastik och för att bli ännu mer haj med goniometern (ett mätinstrument för er som inte vet) och det gick bra. Slutade vid tolv och då cyklade jag hemåt. Anni hade föreläsning på eftermiddagen och jag följde då med och satt i biblioteket på SLU. Man får verkligen mer gjort när man sitter så än att sitta hemma i pluggrummet, iallafall om man har tänkt att sitta en stund. Så jag satt där i min lilla håla med mina böcker...

Fortsatte faktiskt att plugga när jag kom hem, men nu så känner jag att det räcker för idag. Imorgon ska jag dock ta nya tag igen. Bara 20 dagar kvar till tenta!!

Anni är i stallet just nu och jag tar det lite lugnt innan jag ska ta och laga lite mat. Ska försöka titta lite på Bonde söker fru, men mest ser jag fram emot Grey´s anatomy! :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Grymt! Bra jobbat tjejen =) men jag måste säga att du är ute väldigt god tid inför tentan.... men det är ju positivt =D