onsdag 28 oktober 2009

Pluggpaus!

Nu är Anni i stallet och då passar jag på att plugga lite. Har inte blivit så mycket av det idag. Bl a pga skola, en sväng på stan och storhandling. Kylen är iallafall full igen! Och oavsett vad Anni skriver på sin blogg, så fick hon blippa hon med! :)

När jag tog min lilla sväng på stan idag gick jag in på Åhlens och åkte upp med rulltrappan till plan 2. Till min fasa var detta det första jag såg när jag kom uppåkandes:

Varför måste julskyltningen börja så tidigt?? Det är ju bara oktober! Jag blir galen! Slutet på november tycker jag kan vara lite mer passande att börja sätta ut julgranar och dylikt i butikerna, precis innan 1:a advent. Det skulle jag tycka va mer mysigt!

Nej, nu är det tillbaka till böckerna igen.... mindre än två veckor kvar till tenta... *suck*

1 kommentar:

Unknown sa...

Åhhh vad mysigt med jul! Men jag håller med, det är lite väl tidigt för att börja pynta. Lycka till med tentapluggandet =) Kram lilla gam