lördag 24 oktober 2009

Lördagkväll

Ja, då var det kväller. Vi har ganska nyligen varit stallet igen, eftersom Anni hade kvällsfodringen. Slängde in lite hö till typ 7 hästar, så det var ju inte så avancerat. Sen åkte vi och handlade lite, så snart ska vi göra lite kvällsmat. Honungsglaserad sjömansbiff, kroketter och bearnaisesås står det på menyn. Sitter och smuttar på lite rödvin just nu också. Det här kommer bli mumma! :)

Ett filmtips från min syster har vi fått också. Knowing heter den. Med tanke på att det är min syster som ger filmtips, så vet jag inte riktigt om man ska lite på henne. Eller jo förresten, det gör jag nog i det här fallet. Det är skräckfilmstips som man inte ska lyssna på när det gäller henne. Tror inte hon vet vad en bra skräckfilm är nu för tiden. Eller vad säger du, syrran? ;)

Inte för att det blir så mycket tittande på skräckfilm här hemma i och för sig. Har ju en sambo som inte riktigt delar min fascination för dem... men några gånger har jag iallafall lyckats övertala henne! he he

Ändrat lite här på min blogg också. Var trött på den gamla. Vi går ju mot kallare tider, så varför inte ett litet vintertema?

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag tycker du är lite dålig på att kommentera ditt liv. Lördagkväll?!! Det är ju tisdag idag... mer action säger jag ;) PussKram