fredag 30 oktober 2009

Fredagkväll!

Nu har jag lagt bort skolböckerna för denna dag och slagit mig ner i soffan. Min älskling befinner sig ute i köket och lagar mat till oss. Lovely! Den ska intas till idol som börjar om en liten stund.

Igår var det 16-månader för Anni och mig! Känns kanske lite fjuttigt, men det känns så mycket längre. Jag fick ett jättefint armband av henne, som hon tydligen gått och spanat på ett tag. Hade på mig det när vi "gjorde" hennes present igårkväll. Jag bjöd henne nämligen på This is it, filmen om Michael Jackson konserter han skulle haft i London i somras. Anni och hennes familj skulle ju gått på en utav dem. Känner verkligen för dem efter den här filmen. Jag tror konserten skulle varit helt fantastisk!

Nu ska jag ta och inta den goda maten, kolla på idol och sen blir det mys i soffan med världens bästa tjej! :)

Inga kommentarer: