fredag 21 augusti 2009

Nu är jag en äkta student!

Japp, då var man inskriven i studentkåren samt Östgöta nation. Kan det bli mer studentaktigt? Tror inte det. Möjligen på måndag kanske, när jag verkligen börjar skolan. Studentlivet... here I come! Not... ha ha!

Annars har dagen varit rätt lugn. Vi har plockat upp lite mer här hemma, Anni har varit i stallet och jag gick en långpromenad med Lucci. Gick förbi min skola bl a och även lite vilse i Stadsskogen. Inte helt, men lite lite. Sjukt många stigar där kan jag lova!

Ikväll nu har vi ätit lite mat och gått en kvällspromenad med Lucci till affären och nu precis nyligen tittade vi på kort och videoklipp från vår resa till Kap Verde som vi gjorde i januari. Måste bara bjuda på ett filmklipp! Anni laddar för bad! Hon är verkligen jättesugen! Eller vad säger ni? :)


Nähä... det funkar tydligen inte att ladda upp något klipp just nu. Ni får hålla er tills imorgon eller så. Kram och god natt!

Inga kommentarer: