torsdag 20 augusti 2009

Ännu mer klart!

Gamla lägenheten är städad, alla saker är flyttade, Annis häst står i sitt nya stall här uppe nu också... allt är verkligen klart! Ja, förutom lägenheten här. Här finns lite att göra, men ändå. Det ska väl inte ta alltför lång tid.

Fick åka själv i bilen tillbaka till Uppsala idag. Anni och hennes pappa åkte ju med Bonus. Eller ja, helt själv var jag inte. Lilla Lucy fick följa med upp också och han ska vara här till nästa helg. Mycket trevligt tycker jag! Skulle så himla gärna vilja ha honom här uppe hela tiden, men vi får se hur det blir med det..

Sitter nu i soffan och miljoner saker snurrar i huvudet. Det har varit lite mycket sista tiden och om 3 dagar börjar jag skolan! Ska ta mig en dusch nu och sen slappa lite framför tv:n och bara försöka koppla av lite.. med min kära vid min sida! :)

1 kommentar:

Ankan sa...

Camilla!

Hur har vi missat att din bästa vän Malou och jag gick samma föräldrakurs?? haha

Vi sågs i torsdags nu med på en liten föräldraträff.

Ser ut som om ni har det kanonbra uppe i Uppsala! Det gör mig glad.
Krama om Anni och hälsa henne att jag som inte har bloggeraccount inte kan kommentera på hennes blogg =( Det får hon allt fixa tycket jag. haha

KRAMAR på er alla!! Och ta hand om er.