måndag 24 augusti 2009

Första skoldagen avklarad!



Och dessa fina rosor fick jag av min kära flickvän när jag kom hem! Hur underbart söt är hon inte? :)

Första skoldagen är då alltså avklarad och det gick bra. Mest lite info om saker och ting. Imorgon börjar det väl lite mer "på riktigt", men det var kul att se alla i klassen. Det är ju några år som vi ska gå tillsammans... Pratade med en tjej som också var från Östergötland, som tydligen ska bo i samma hus som oss fr o m 1/9. Lite komiskt!

Åkte förbi biblioteket på vägen hem också och hittade en bok som vi ska använda under denna första kurs. Perfa! Fick även veta att sjukgymnastutbildningen ska byta lokaler från och med vårterminen. Vi ska då vara på BMC och det blir faktiskt ännu närmare för mig då. Bara på andra sidan stadsskogen. Me like! :)

2 kommentarer:

Anni sa...

Du fick dem för att DU är underbar! Love you!
Puss!

Unknown sa...

Mitt projekt har börjat =) två veckor av ren glädje för dig att se fram emot ;)