söndag 30 augusti 2009

Imorgon blir min kära en student på riktigt!

Ja, imorgon är det dags. Anni ska på upprop på SLU, sen är vi båda studenter! Hon kommer dock inte vara någon nolla, utan på hennes universitet kallas man småtting.. ha ha.. Tycker det är så kul! Vi var iväg på våra cyklar förut, så hon vet vilken väg hon ska ta imorgon. Du kommer klara det galant, gumman! Båda att hitta rätt och din första dag! ;)

Idag har vi varit och lämnat lilla Lucy också. Det känns så tomt här hemma i lägenheten, men förhoppningsvis är han snart här hos oss igen!

Satt och kollade lite i min mobil förut, på kort som jag har tagit. Hittade ett som jag tog när vi var ute i Boländerna (typ Linköpings Tornby) och kollade soffa. Jag ville gärna ha en stor, bekväm soffa med divan.. men Anni var väldigt envis på dessa möbler. Tack och lov fick jag bort dessa tankar från hennes huvud, så i slutändan blev det ändå en stor soffa som jag ville. Tur var väl det...

2 kommentarer:

Anni sa...

TÖNT!! Hahaa! Men tack för att du tror på mig gumman och att du cyklade med mig idag, hoppas jag klarar mig själv imorgon! PUSS

Unknown sa...

Härligt, nu när ni båda är studenter kan ni mysa med en romantisk middag bestående av nudlar lr varför inte pasta med ketchup? Om ni tänder lite värmeljus också så blir det extra mysigt, haha. Ta hand om din lilla småtting nu ;)