söndag 9 augusti 2009

Madonna!!

Igår var jag och Anni i Göteborg och såg Madonna på Ullevi. Säger bara en sak: WOW! Så jäkla coolt! Så himla kul att få se denna stora artist live! Vi hade väldigt bra platser också, stod i Golden circle. Den delen som är avgränsad närmast scenen! Helt otroligt hur nära man var!

En hyllning till Michael Jackson blev det också. Mycket bra tycker jag och speciellt Anni skulle jag tro, som missade hans konsert i London.

Scenen var rätt maffig!

Ja, som ni ser var vi rätt nära... 5 meter från Madonna är inte så tokigt va?? :)

Hon hade dansare som föreställde henne från några av hennes olika stilar genom åren. Coolt!

Hon hånglade med "sig själv" också...

Färgsprakande!

Konserten var som sagt fantastiskt och jag skulle gärna gått ikväll igen! Tänkte att jag skulle lägga upp några videoklipp från konserten också, men det orkar jag inte göra just nu.. får bli imorgon eller nån annan dag. Over and out! :)

Inga kommentarer: