torsdag 27 augusti 2009

Första skolveckan avklarad!

Ja, det var det. Första veckan i skolan är avklarad. Känns bra faktiskt. Än så länge är det rätt lugnt, men jag vet ju att det snart kommer sätta igång. Om typ bara ett par veckor när vi ska börja med anatomin bl a. Det kommer nog vara rätt maffigt, men det skrämmer inte mig. Även om jag vet att det kommer vara jobbigt bitvis, så ser jag fram emot det. Det är kul att läsa om människokroppen!

Idag har vi annars firat med sushi och Anni bakade en kladdkaka. Mycket gott! Vi kollade även på filmen "Män som hatar kvinnor". Anni hade sett den förut, men inte jag. Förstår nu varför den gick så länge på bio. Den var riktigt bra! Bland de bästa svenska filmerna jag sett. Ser verkligen fram emot nästa!

Nu blir det lite mys i soffan och imorgon är det sovmorgon som gäller! :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Ni har det alltid så mysigt =) Du får börja skriva lite fler inlägg, jag har ju nästan inget att kommentera ;) Jaha, blir det till att ut och svira med klassen idag då? Jag ska ut i Norpan en sväng, herregud... det var verkligen inte igår!!! Ha det skoj ikväll vad du nu hittar på. Puss kram