onsdag 26 augusti 2009

Lägenhets update!

Vi börjar allt komma iordning rätt bra här hemma nu! Känns mycket bra! Lite grejer är det kvar, men det mesta är på plats. Alla böcker är fortfarande nerpackade. Det känns lite onödigt att packa upp dem just nu eftersom vi ändå snart måste flytta på bokhyllan, då det ska tapetseras om inne i pluggrummet samt sovrummet. Vet dock inte när. Får se när de hör av sig.

Fick ett härligt samtal från Stångåstaden idag också. De klagade på min städning! Idioter! Städade den där lägenheten i flera timmar. Vet ni vad de bl a klagade på? Att jag inte hade tagit bort reglagen på spisen och torkat bakom dem! Hallå?? Vem gör det?? Helt sjukt. Hoppas jag aldrig mer behöver bo hos Stångåstaden igen.

Nu ska jag strax iväg till skolan igen. Lite bibliotekskunskap står på schemat i eftermiddag. Intressant. :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Mmmmm, bibliotekskunskap. Jag vet ärligt talat inte hur många timmar av detta som jag har snoozat mig igenom detta ämne under mina snart 6 år på universitetet. Åhhh herregud vilken tur att jag tar mig därifrån snart!!! Det är synd att jag inte varit vaken mer för då hade jag nog antagligen hittat betydligt lättare bland hyllorna + att jag hade kunnat genomföra en korrekt artikelsökning för minst 3 år sedan iaf =) puss kram