lördag 29 augusti 2009

29 augusti..

.. och 14 månader sen jag och Anni blev tillsammans. Tiden har gått så fort! Känns dock som att det skulle vara längre också. Konstigt det där med tiden. Det jag vet iallafall är att det är 14 underbara månader och många fler ska det bli! Älskar dig, gumman!

Idag har vi annars tagit det lugnt. Långfrukost, en tur till stallet, ätit god mat och umgåtts med varandra. Precis som det ska vara den 29:e. :)

Imorgon ska vi till Enköping och lämna Lucy till Annis föräldrar. Det kommer bli så tomt utan honom här... :( Jag hoppas verkligen att det inte dröjer lång tid tills han är här uppe hos oss igen! Våran lilla buse...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ohh, vad mysigt =)
Ge mig mer att kommentera ;)

Anni sa...

Jag älskar dig också gumman!! Underbart att vara med dig, varenda dag är fantatisk :) PUSS!