söndag 31 maj 2009

Underbara sol!

Så himla underbart med sol! Även om det betyder att man kanske bränner sig någonstans... hmm.. :)

Igår tog jag det lugnt på förmiddagen. Var ute med Lucy en sväng och sen satt jag ute på en filt och läste lite. Lucy sprang omkring och lekte med en pinne och låg och rullade i gräset, grymtandes som en liten gris. Han är ju bara så söt! Sen kom A hem och då gick vi ner mot stan och kollade lite, samt tog en fika på stan. Mycket skönt! Kvällen sen lagade vi mat och tittade på Robinsonfinalen. Ja, vi är några av dem som faktiskt följt den. Trodde aldrig att Elleonor skulle vinna. Snacka om överraskning, men samtidigt lite kul. Ha ha!

Idag har jag varit ute med Lucy igen en sväng på förmiddagen. Hittade en plats lite längre bort i Tinnerbäcken där det var riktigt klart vatten och perfekt för Lucy att plaska runt lite. Han älskar verkligen att bada! Han la sig ner i vattnet och tittade på mig, precis som att han väntade på att jag skulle gå så han kunde få ligga där. Ha ha! Och om en liten stund kommer A hem igen. I like it! :)

Inga kommentarer: