torsdag 28 maj 2009

Och ännu mera trött...

Hatar att inte kunna somna om kvällarna. Klockan tickar på och Camillas ögon är vidöppna. Inte alls kul.. :(

Igår var jag iallafall med på fotbollsträning i Tannefors IF. Det var kul! Kan dock inte komma ihåg senast jag sparkade på en fotboll! Trodde jag skulle vara mer lost, men det kändes lite bättre än vad jag trodde det skulle göra. Riktigt skönt att vara ute i friska luften och röra på sig! Mindre skönt var det dock när jag fick en stenhård boll rakt på låret. Hade lite problem med att lyfta på benet efter det, men livet är ju hårt mot de hårda... :)

Idag blir det en fika med BTB efter jobbet. Ska bli trevligt. Innan det ska jag till Stångåstaden också och säga upp min lägenhet. Känns lite vemodigt måste jag säga. Älskar min lilla lya. Det är den första lägenheten jag bott i, där jag verkligen känner mig hemma. Men, inte mycket att göra åt. Den ligger i Lkpg och framtiden är i Uppsala. Går inte riktigt ihop om man säger så.

Nej, nu ska jag hämta mig en kopp kaffe och se om man kan vakna till lite. Just nu skulle jag nog kunna somna på 2 sek tror jag och arbetsdagen har bara börjat... zzzz....

Inga kommentarer: