måndag 25 maj 2009

Trevlig helg!

Ja, då var det måndag igen men helgen som var var mycket trevlig! I fredags var jag hos Mi mi mi och sjöng lite singstar och spelade spel. Vi var sex stycken sammanlagt. Blev dock inte så sent för mig, men det är alltid lika trevligt att träffa Mi mi mi! :)

Lördagen började jag med en promenad/joggingtur innan frukost. Jag lovar! Vet inte vad det var som flög i mig, men skönt var det! Efter lunch åkte jag och A ner på stan och strosade lite. Mycket folk och underbart väder! Sen köpte vi med oss mat hem och började göra iordning oss inför kvällen. A skulle träffa le clique och ha lite tjejfest och jag skulle till M. Mycket trevlig kväll! Hade fått ett drinktips som vi testade, som visade sig vara rätt farlig. Eller vad säger du M? Ha ha! En tripp till Platens blev det också, men där såg man knappt röken av M, så jag hängde lite med A och Hulda. Som sagt, en mycket trevlig kväll! :)

Igår sov vi länge, länge... lite för länge kanske. På eftermiddagen åkte vi till Tannefors för att kolla på en fotbollsmatch. Mi mi mi spelade. Både jag och A ska antagligen träna med dem på onsdag. Ska lilla jag börja spela fotboll? Spännande! Ha ha!

Sen föjde jag med A ut till stallet och lekte lite med Lucy medan A red. Alltid lika kul. Han är helt bolltokig! Kvällen sen blev lugn, lite matlagning och slapp i soffan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå nice helg! Synd bara att söndagen gick lite väl fort men så är det kanske när man... För övrigt var det MIN tidiga lördagsmorgon som gjorde att du gick ut på promenad = tack mig :) PUSSAR! /A

Camilla sa...

Tack, gumman! För att du aktiverar mig.. ;)
Puss!