måndag 11 maj 2009

Måndag igen!

Var tar helgerna vägen egentligen? De går så himla fort! Kan ju i och för sig bero på de härliga sovmornarna det blev i helgen.. :)

Lördagkväll kom vi iväg sent. Vi var inte där förrän vid 22, men fint folk kommer alltid sent heter det ju. Det blev mest lite prat och ett drinkspel. Några timmar hann vi vara där innan M beställt taxi och skulle åka in till stan, som för övrigt är 5 min gångväg från där vi var. Lata små saker. Jag och A gick dock inte ut. Var lite sugen först, men ändrade mig sen.. :)

Söndag var lugn. Var hemma och tog det lugnt. På eftermiddagen sen följde jag med A ut till stallet. Lekte lite med Lucy under tiden som hon mockade och så. Sen åkte var det dags för att min premiär att spela golf! Har aldrig testat det förut, men alltid velat prova för att se hur det är och nu fick jag chansen. Det var ju riktigt kul! Fick mersmak kan jag säga, så A får allt se till att lära mig lite mer under sommaren! ;)

Idag är det som sagt måndag och jag sitter på jobbet igen. Det är även första dagen för A på nya jobbet. Utbildning de första två veckorna har hon på schemat. Kommer vara lite konstigt så här till en början att inte ses lika mycket, men det ska nog gå bra. Får ju lite sällskap på morgonen nu också, iallafall de första två veckorna. Lite komiskt bara att ungefär samtidigt som hon fick ett jobb, så säger jag upp mig från mitt. Ha ha!

Inga kommentarer: