fredag 8 maj 2009

Fredag!

Mindre än 2 timmar kvar till helg! Lovely! Ska hem direkt efter jobbet och lämna bilen, sen bär det av ner till stan för att träffa Mi mi mi för en liten after work. Nice! Dock tveksamt om det blir en uteservering.. :)

Status på min bil med däck orkar jag knappt nämna just nu. Är mest arg när jag tänker på det.. grrrr.... Får bli ett senare tillfälle.

Ikväll sen planerar jag att bara slappa i soffan. A ska iväg och träffa the ff clique, så jag tänkte passa på att krypa ner under en filt och kolla på en skräckfilm som inte hon vill se. Lite godis kanske slinker ner också. Ovanligt.. ha ha..

Imorgon ska vi förmodligen hem till en kompis till mig. Just nu visar de ju rätt fint väder, så förhoppningsvis kan det bli lite kubb och grillning. Ska bli skönt med helg!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Ha en trevlig helg.
Kram från oss