söndag 3 maj 2009

Härliga lediga dagar

Gud, så skönt att ha lite långledigt! Borde vara lag på att ha det oftare! :)

I torsdags efter jobbet bar det av till Motorstadion här i Lkpg. Go cart med A:s familj stod på schemat. Såååå kul! Var så himla länge sen jag åkte go cart och det gick rätt bra faktiskt! Näst snabbaste varvet hade jag. Inte illa, va? Kvällen sen var vi ute på landet och åt middag men hela familjen Ö. Mycket trevligt!

Fredagen packade vi ihop det sista i A:s lägenhet och flyttade ut det mesta till landet. Lite mer saker blev flyttade till mig också. Vid första anblicken av allt här hemma, så trodde jag aldrig att vi skulle få rum med allt. Trots att det är en tvåa, är det ju ändå en liten tvåa, men ack så fel jag hade. Med lite organisering och städning, så har vi fått undan det mesta nu. Inte mycket kvar. Känns riktigt bra! Känns ännu mer underbart att vara sambo med världens bästa tjej! :)

Fredagkvällen var det maskerad igen, som ni sett på bilden nedan. Ha ha! Jag var döden och A matchade mig genom att vara Gud. Snacka om kontrast! Maskeraden var hemma hos A:s farbrors familj. Första gången jag träffade dem. Kändes lite konstigt att komma klädd som döden då, men det gick bra ändå. En mycket trevlig kväll det med!

Lördagen var den bästa dagen på hela helgen! Umgicks med underbara A hela dagen, förutom när hon var en sväng ute i stallet. Satt på balkongen och lapade lite sol också. Cyklade iväg till affären och handlade lite, så på kvällen blev det lite grillning. Sen mys i soffan! Underbar dag!! :)

Idag har vi tagit det lugnt. Var ute och kastat lite boll med Lucy också. Håller på att tvätta lite just nu också och ska snart skjutsa ut A till landet, eftersom A:s bil står där. Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på...

1 kommentar:

Cornelia sa...

Låter som en riktig kanonhelg. Kram kram från oss