fredag 22 maj 2009

Måndag? Fredag?

Det känns som måndag, men underbart nog är det fredag! Lovely! :)

Det blev en liten roadtrip till Uppsala igår också. Först när vi kom upp åkte vill till Eriksberg, där vår lägenhet ligger, för att kolla in området lite. Mycket mysigt måste jag säga! Uppsala över lag verkar vara en riktigt mysigt stad tycker jag. Upptäckte att vi har sol större delen av dagen på vår balkong också. Nice! Är så nyfiken på att få se vår lägenhet från insidan också!

Vi åkte även runt till fyra olika stall och kollade också. Det var två av dem som var lite mer intressanta, så nu är det upp till A att klura ut vilket hon tror blir bäst. Jag själv blir så himla sugen på att börja rida igen när man åker runt så där. Kommer ihåg den där känslan man har när man är på väg till stallet och även när man är där. I like it! Jag red ju, och hade även egen häst, från att jag var 6 år till jag var 20 år. Sen åkte jag till USA i ett år och när jag kom hem flyttade jag in till stan och så blev det inget mer med ridningen. Kan sakna det rätt mycket. Men vem vet? Det kanske finns någon som vill ha lite hjälp med sin häst i det stallet som A väljer? :)

Inga kommentarer: