söndag 10 januari 2010

Very nice day in Stockholm!

Igår förmiddag satte sig jag, Anni och Lucci i bilen för att ta oss ner till Sthlm. Först åkte vi till Annis mormor för att lämna av Lucci och hämta upp hennes föräldrar, sen bar det av in mot city. Vi skulle nämligen gå på bio och se Avatar i 3D. Det var ju bara en vecka sen jag och Anni såg den filmen, men vi hade ändå planer på att se den igen. I 3D alltså. Den var minst lika bra även denna gång! Ni som inte har sett den filmen, se den!! Den är så himla fin och man lever sig verkligen in i den. Jag tänker inte ens på att den är animerad. Navi-folket känns liksom mänkliga! :)
Efter bion bar det av till Globen för att se Riverdance! Anni och jag fick det i julklapp av hennes föräldrar! Suverän julklapp om du frågar mig! Vet inte hur många gånger jag sagt till Anni att jag ville gå och se den showen, så ni kan ju tänka er hur glad jag blev! Sen åkte vi tillbaka till Annis mormor igen och åt middag. Sushi närmare bestämt. Mmmm... gott! Annis föräldrar åkte hem till Lkpg efter det och jag och Anni åkte och handlade till lunchen idag, som hennes mormor ska ha och Anni ska hjälpa henne med. Misstänker att hon håller på för fullt just nu med maten! Gästerna kommer vid ett.

Både jag och Anni sov hos hennes mormor igår, men jag åkte hem nu på förmiddagen. Anni kommer med tåget ikväll sen och själv ska jag strax åka ut till stallet och rida lite! :)

1 kommentar:

ankan sa...

GRATTIS på födelsedagen Camilla! =)