torsdag 21 januari 2010

Nu är det gjort!

Nu har jag bestämt mig. Det är inte sjukgymnast jag ska bli. Jag har inte börjat termin 2. Det kändes inte rätt. Jag ska nog inse nu, att jobba inom vården är inte något för Camilla. Vet bara inte vad jag nu ska bli. Jag har ju funderat på det här med sjukgymnast i flera år och när jag väl började, så insåg jag att det inte var något för mig. Det är väl bra det i och för sig. Nu behöver jag ju inte undra, men det känns som att man är tillbaka på ruta 1 igen. Sen att jag fyllde 31 ganska nyligen gör det ju inte direkt roligare. Jag har väl lite funderingar på vad jag kanske skulle vilja läsa, men vi får se hur det går med det. Nästa gång jag börjar plugga på ett program vill jag ju ändå vara rätt säker. Jag vill inte påbörja en utbildlning och hoppa av igen. Jag vill bli någonting. Vad jag ska blir återstår att se....

1 kommentar:

Mia sa...

Vad ska du göra nu då? Har du nått jobb på gång? Vad skönt ändå att du kom på det nu och inte efter 2 år=) Allt bra med dig annars?