lördag 23 januari 2010

Skön dag

Idag har varit en riktigt skön dag och det bästa av allt, den är inte slut än! Dagen började med frukost och melodikrysset, sen utmanade jag Anni i lite Guitar hero. Sen hade jag frågat Anni igår ifall vi skulle ta en promenad idag, men det var hon inte så sugen på idag. Hon ville hellre springa, så vi gjorde en kompromiss. Vi promenerade till spåret (ca 10 min), sprang spåret och sen promenerade vi hem. Båda fick som dom ville. Och det var faktiskt riktigt skönt att springa också. Trots att det var minusgrader! Kändes riktigt bra om jag får säga mitt! Om man bara kunde ha disciplin att göra det regelbundet... Sen tog vi det lite lungt när vi kom hem. Lyssnade lite på musik och åt lunch. Anni åkte till stallet för en liten stund sen. Jag stannade kvar hemma och diskade och dammsög lite. Nu ska jag nog ta och spela lite tv-spel faktiskt. Det var länge sen! Sen ska jag mysa med min tjej igen när hon kommer hem. :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Du måste uppdatera bloggen lite oftare, annars har jag ju inte koll på vad du gör om dagarna ;)