tisdag 3 november 2009

Tisdag

Då är det DH på tv och då ska man äta sushi. Nu för tiden får jag vara stand in istället för slemmiga Hulda som befinner sig nere i Lkpg. Hon och Anni åt ju alltid sushi och kollade på DH på tisdagar. De gjorde till och med sin egen många gånger. Blev lite impad där kan jag säga när jag lärde känna Anni. Här uppe blir det dock köpt sushi, för nu när vi är studenter har vi verkligen råd att unna oss det. Livet är gott! :)

Annars har det blivit lite plugg idag. Dock känns det som att ju mer jag tittar på alla mina anteckningar, i böcker, i föreläsningsmaterial desto mer förstår jag hur lite jag kan. Inge kul..

Sen pratade jag med Bengan som antagligen ska ta en sista minuten på lördag tillsammans med Pär. Nej då, jag är inte alls avis. Sitter heller här hemma och pluggar och gör min tenta.

En löpartur blev det idag också. Behövde röra lite på mig och skingra tankarna på annat. Igår hade jag svårt att somna pga alla latinska termer och annat som flög runt i mitt huvud. Undrar hur det kommer gå att somna sista kvällen innan tentan?? Hua....

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej tjejen! Tack för dina fina tips idag. Blir nog ett 4+ hotell och all inclusive from lördag för mig, ja om allt går som det ska vill säga. Jag behöver med andra ord isf använda min tankeverksamhet ännu mer minimalt. Skickar en länk till dig sen när vi bestämt helt. Första semestern på 1 år, 3 månader och 2 veckor, på ett ungefär.
Du fixar tentan gumman! Jag vet att det känns klyschigt men det är sant!!! Du är smart som få och du kommer fixa det för du kan mer än du tror. Lycka till med tentaplugget! Massor av pussar och kramar

Lena sa...

Jag sympati stannar hemma i kylan i ett tag till. Åker till solen över nyår istället, tyvärr fanns det bara ett 5-stjärnigt hotell kvar :-)

Lycka till med tentapluggandet. Du kommer förmodligen att sova skitdåligt natten innan men adrenalin gör susen så tentan går bra ändå.

Mart sa...

DH?

Det finns alltid omtentor! Det brukar ta ett tag innan man förstår sig på hur man ska läsa till högskoletentor i Medicin! Lycka till!

Camilla sa...

DH = Desperate housewives :)