torsdag 19 november 2009

Disigt och grått

Usch, vilket tråkigt väder. Disigt, grått, regn och ingen sol. Det är väl en bra sammanfattning av novmbervädret? Hörde nu på morgonen på nyhetsmorgon att Uppsala har haft hela 4 timmar sol i november. Är det konstigt då att man känner sig lite trött? Nej, jag tror inte det. Är så trött på all gegga som blir i det här vädret också. Kan det inte bli lite sol, ett par minusgradet och snö? Jag brukar inte längta så mycket efter snö, men nu gör jag faktiskt det. Och att snön ligger kvar också, inte att den smälter bort och det blir massa slask efter typ en dag. Ja, jag är nog lite bitter över vädret just nu.

Anni åkte nyss iväg till skolan och ska vara där till kl. 16. Själv är jag schemafri idag, men inte ledig för det. Måste plugga lite idag... men motivationen är på noll just nu känns det som...

Nej, Camilla. Upp med humöret och in i pluggrummet med dig!

Inga kommentarer: