torsdag 5 november 2009

Nyss hemkommen...

... från stallet. Varit och pysslat om Bonus lite och även ridit en sväng i ridhuset. Anni mår inte så bra idag. Hon tog svininfluensa-sprutan igår och tyvärr så märker hon av det idag.. ont i armen, huvudvärk och lite feber. Hon verkar helt slut stackarn. Får hålla tummarna att hon mår lite bättre imorgon igen! Själv har jag tänkt att kanske ta den efter min tenta. Kändes inte så smidigt att ta den denna vecka. Har verkligen inte tid att ligga i sängen just nu!

Annars ska jag bege mig in i pluggrummet snart igen. Ska gå igenom lite gamla tentor tänkte jag. Inte många dagar kvar till tentan nu! Behöver väl knappats skriva att jag är nervös??

Pratade lite med Benga förut också. Den lilla sparven ska åka till Egypten på lördag! Åh, jag är så avundsjuk! Vill också åka iväg på semester!!

Inga kommentarer: