måndag 16 november 2009

Hemma i Lkpg!

Ja, i helgen var vi då alltså hemma i kära gamla Lkpg. Kunde dock inte skriva något om det här på bloggen, eftersom vi skulle överraska min svärfar som fyllde år i fredags. Jag vet ju att han kikar på min blogg ibland, så då skulle ju överraskningen varit lite förstörd... :)

Jag tror dock att han blev väldigt överraskad! Han såg iallafall väldigt överraskad ut när han öppnade dörren och jag och Anni stod där! Bra! Så på kvällen sen åt vi middag med Annis föräldrar och det var mycket trevligt!

På lördagen sen åkte vi hem till familjen Schlyter och åt lunch. Lilla Cornelius har blivit riktigt stor han! Extremt höga toner har han lärt sig att ta också! Om det fanns en kör för bebisar skulle han garanterat vara en första sopran!

Sen bar det av till Cloetta center för att träffa svärpäronen och se LHC - Luleå spela match. Det var jättekul! Länge sen man var på hockey och att LHC vann med 6-2 gjorde ju inte saken tråkigare!

Efter matchen skjutsade Anni hem mig till Michaela. Sandra och min syster kom dit också. Jag och Michaela åt lite mat och sen åkte vi alla vidare hem till Mia för lite singstarkväll! Det var lika kul som vanligt! Singstar är ju så vansinnigt kul alltså! Körde lite i fredagskväll också med Annis föräldrar. Vid halvtolv gick jag, Michaela och Desse in till stan. Där mötte jag upp Kalle-ponken. Alltid lika kul att se honom! Sen gick vi in på Harrys/Sliver/Riva. Där stötte jag bl a på Sandra och Malou. Så himla kul!! Träffade Lina och Tingefors utanför en sväng också. Åh, det är så underbart att få träffa mina vänner när man är hemma. Saknar alla så himla mycket! Kvällen var underbart rolig och jag njöt för fulla muggar!

Tyvärr hände en sak som gjorde att kvällen inte slutade lika roligt. Denna person gjorde mig väldigt ledsen. Jag förstår bara inte ibland hur människor fungerar. Jag sov sen hemma hos syrran i allafall och Anni kom och hämtade upp mig igår ute i Ekängen.

Förutom det sista som hände i lördags, så var det iallafall en toppenhelg! Men nu är jag hemma igen och allvaret väntar... dvs skolan. Ny tenta om ca en vecka igen. Ska läsa på lite i eftermiddag sen, men nu snart komma min underbara flickvän hem för att äta lite lunch. :)

Inga kommentarer: