onsdag 11 november 2009

Just det!

Glömde ju nämna att vi fått härliga små larvkryp i köket.. jag fullkomligt HATAR larver och småkryp, för att inte tala om spindlar. Ok, hata är ett väldigt starkt ord och jag kanske överdriver lite, men jag tycker inte om dem iallafall. Visst, de har också rätt att leva men måste de göra det i mitt kök?? Vi satt och googlade lite igår för att se om vi kunde hitta vad det var. Massa bilder dök upp och det bara började krypa på kroppen. Usch. Känner att det börjar krypa nu med, när jag skriver detta.

Är det någon annan som haft små larver, som är lite randiga i färgen i sitt kök? De ligger typ C-formade och sprattlar. Usch igen. Vi har iallafall anmält detta till vår hyresvärd nu och jag hoppas att de löser detta snart!

1 kommentar:

amanda sa...

vi hade det! med äckliga mjölbaggar. det var så äckligt! men anticimex kom och hjälpte oss...lite jobbigt då vi var tvungna att tömma HELA köket. men värt det =)