tisdag 10 november 2009

Nu ger jag upp...

... och tentan startar om sisådär 8 timmar och 52 min. På ett sätt skulle jag vilja ha en vecka till, så jag kan lära mig allt det jag vet att jag inte kan. Samtidigt vill jag bara få det överstökat. Jag orkar inte plugga mer!! Men ändå önskar jag att jag hade pluggat mer. Dilemma. Nu ger jag iallafall upp. Det får gå som det går. Jag bara hoppas att jag inte får totalt hjärnsläpp eller börjar storgrina när jag får tentan framför mig och inser att jag inte kan svara på hälften av frågorna. Åh, jag bara känner all positivitet som väller fram i min kropp. Suck.

Over and out.

1 kommentar:

lena sa...

Det kommer att gå finfin ska du se krullis. Massor med lycka till kramar från mig.

Det bästa med tentor är att när man går därifrån kan man inte påverka något så då är det bara att gå på stan och tentashoppa och rensa hjärnan.