torsdag 25 juni 2009

Sol, sol, sol...

I like it! Tråkigt att man jobbar bara, så man inte kan vara ute så mycket och njuta av det fina vädret.. alltid ska man klaga på nåt. Ha ha!

Igår blev det lite mer än vad jag hade tänkt. När jag var på väg in till stan efter jobbet, så ringde BTB och frågade om vi inte skulle träffas på stan och äta glass. Varför inte? En premiärglass på Bosses fick det bli. After eight är mycket god måste jag säga. Eller vad säger du A? ;)

Eftersom jag fick sällskap på stan samt satt och njöt av en glass i solen, så glömde jag dock typ hälften av de ärendena jag hade tänkte göra. Livet är hårt! :)

Vid sju cyklade jag ner till stan igen, för att möta L och Tott. Mycket trevligt! Inte ofta jag träffar dem nu för tiden, speciellt inte Tott. Hon har ju bott nere i Gbg de senaste 4 åren, men vad tror ni ska människan göra nu? Lagom som jag flyttar till Uppsala, då ska hon flytta hem till Lkpg. Bra tajming vi har.. :)

Inga kommentarer: