onsdag 10 juni 2009

Mitt i veckan och regn

Men Camilla mår bra ändå. Lite trött, men ändå bra. Och bara 2 dagar kvar till helg och sen en veckas semester! Lite tråkigt att A jobbar nästa vecka, men midsommarhelgen är hon ledig iallafall. :)

Det blev aldrig utgång i lördags. Vi hade så himla kul, så tiden gick toksnabbt! Ingen idé att gå ut när det bara är en timma kvar till stängning.. Värdinnan var rätt snurrig också, så det var nog bra att vi inte gick ut. Ha ha!

Söndagen blev det lite sovmorgon och sen barnvakt på eftermiddagen. Vi tog med barnen ut till A:s föräldrar. Min systerdotter hade inget emot att hänga lite med A i stallet och min systerson och jag sparkade fotboll och gungade på ekgungan. Kvällen sen blev lugn. Kollade på film och slappade i soffan.

I måndags var vi ute på Tornby och kollade runt lite, bl a på mobiltelefon till mig. Att det ska vara så svårt att hitta en ny mobil som man tycker om! Det är nere på 2 stycken nu iallafall, eller ja. Förmodligen har jag redan bestämt mig, men sen igår upptäckte jag att den ska komma i fler färger och då blev jag lite halvkär i en som självklart inte har kommit än. Får leka lite detektiv idag och se om man kan jaga reda på releasedatum..

Igår var jag hos syrran. Fikade och pratade lite skit. Mycket trevligt!

Inga kommentarer: