måndag 1 juni 2009

Måndag och fortfarande sol!

Några timmar till med jobb, sen ska jag ut och njuta av solen innan vädret slår om igen. Det var mycket skönt att vara ledig i helgen och få njuta av solen iallafall! Hoppas den inte väntar för länge med att komma tillbaka..

Igår kväll blev det middag ute hos svärpäronen. Det var ju Mors dag, så svärmor blev lite firad. Jag hade köpt med mig blommor. Eftersom jag inte firar min egen mor, så var det faktiskt rätt skönt att få ge blommor till någon annan. Även om jag inte känt denna familj så himla länge, så trivs jag ändå väldigt bra med dem. Middagen var mycket trevlig den också!

Veckan ser ut att bli rätt lugn annars. A jobbar till halvsju varje dag, så henne kommer jag inte få se lika mycket av tyvärr. Onsdag blir det iallafall fotbollsträning och fredag ska jag träffa syrran. Länge sen så det ska bli trevligt! Tvätta bilen ska jag hinna med i veckan också, annars får vi se vad denna vecka bjuder på..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Familjen triv väldigt bra med dig också ;)

Anonym sa...

Det är bara att vänja sig gumman! Du ska stå ut med den under en låååååång tid :) PUSS! /A