torsdag 11 juni 2009

1 dag kvar till helg och semester! :)

Japp, ni läste rätt. Semester! Det har jag nästa vecka! Först skulle jag bara varit ledig torsdag och fredag, men sen eftersom nationaldagen inföll en lördag så fick vi ta ut den en annan dag. Onsdag midsommarveckan ville jag ha och fick. Var mycket glad över att jag fick ytterligare en dag ledigt! Sen i början av veckan upptäckte vi att vi var dubbelbemannade på realtidsstyrningen måndag och tisdag, så då fick jag lägga in ett par extra semesterdagar om jag ville. Om jag ville? Klart! Så nu är jag ledig hela veckan! :D

Efter jobbet ska jag även förbi Elgiganten och hämta upp min nya mobil. Efter många om och men, velande fram och tillbaka så har jag bestämt mig! En touchscreen mobil har jag tänkt att ge mig på.. får se hur detta slutar... :)

Annars blir det en lugn dag idag. Blir väl att leka lite med min nya mobil kan jag tänka mig. En liten promenad också kanske. Just det, jag var ju faktiskt ute och sprang igår också! Det var ingen fotbollsträning, så Camilla snörade på sig löparpjucksen och gav sig ut. Har inte sprungit sen slutet av förra sommaren, men det gick bra. Bättre än vad jag trodde faktiskt! Får väl se om det håller i sig bara... Lite fotboll blir det kanske med A ikväll förresten. Beroende på när hon kommer hem och hur vädret ser ut.


Inga kommentarer: