söndag 29 mars 2009

Nu är det gjort!

Högskoleprovet är avklarat! Förhoppningsvis var det sista gången som jag gjorde det! Roligare kan man ju ha det faktiskt, men trots det så gick det bra. Högsta poäng hitills! Så det är ju skönt att känna att man inte blivit dummare med åren iallafall. Nu är det dock bara att vänta i 4 veckor tills man får hem beskedet med normeringstabellen och se exakt vad jag fick på denna gång! *håller tummarna*

Igårkväll blev det middag ute på landet sen. A:s mormor är här på besök över helgen. Det var E (A:s syster) som lagade tre rätters och det var himla gott! Fick även uppleva en äkta gott gott kväll! Inte illa! :)

Nu är jag hemma och ska rensa lite i min garderob, för om ett par veckor flyttar A in här hos mig. Vi flyttar från hennes lägenhet tillbaka till mig. Hennes är ju uppsagd nu från 1 maj. Sen är det bara att fortsätta jaga lägenhet i Uppsala också! Några tips någon??

Inga kommentarer: