måndag 30 mars 2009

Måndagmorgon!

Ja, då är man tillbaka på jobbet igen! Helgerna går alldeles för fort! I och för sig gick ju större delen av lördagen bort, eftersom jag gjorde högskoleprovet. Bara att längta till nästa helg istället då. :)

Det var dock lite konstigt igår, nu när man ställt fram klockan en timme, att det var ljust så länge. Kändes lite konstigt, men väldigt trevligt! Dock var det ju mörkare när man gick upp nu på morgonen, men det lär inte dröja lång tid tills det är ljust igen!

Var med A ute i stallet igår också. Mockade lite, bar lite vatten och gick med A en sväng när hon skrittade. Det är mysigt att va i stallet. Det är ju ett tag sen man själv hängde där regelbundet. Närmare besämt 10 år sen. Från att ha varit i stallet och ridit regelbundet i ca 13 år, så tog det stopp när jag åkte till USA. Sen när jag kom hem flyttade jag in till stan och ridningen rann ut i sanden, så därför tycker jag det är mycket trevligt att A har häst. Man kan sakna det ganska mycket ibland!

Inga kommentarer: